wtorek, 19 kwietnia 2016

Kto zabroni biednemu spać na bogato :)

Takie łóżko (180 x 200 cm)
kupiłam za 60 zł wraz ze stelażami .


 
Kolor był okropny :D
 
Ale bardzo spodobała mi się rama łóżka, która była pięknie zdobiona.
 
Po niewielkich przeróbkach łóżko wygląda teraz tak :
 






 
 



 
Do jego przemiany potrzebowałam :
  • papieru ściernego, szlifierki
  • farby białej
  • lakieru do drewna
  • okleiny meblowej (biały połysk)10m x 1m ok. 100zł
  • płyn do szyb
  • nożyk do tapet


 
Boki łóżka, zagłówek i "podnóżek" dokładnie umyłam i spryskałam porządnie płynem do szyb, dzięki temu okleinę można łatwo przykleić i przesunąć.



 
Sztywną kartą np. do bankomatu :P
usuwamy pęcherzyki spod okleiny przesuwając ją od góry do dołu.

 
A na końcu nożykiem do tapet usuwamy zbędną okleinę.


 Po lekkim przeszlifowaniu ramy ozdobnej pomalowałam ją białą farbą do drewna a następnie wykończyłam lakierem.
Ramę malowałam natryskowo, dzięki temu farba była równo nałożona bez widocznych śladów malowania, które powstają przy użyciu pędzla.
 
 
 


 
Do tego wymarzona pościel i stare łóżko zyskało nowe życie a ja kolejny niepowtarzalny mebel :)

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz